Salutare salutareee

23 Ian

Acesta este primul meu post….in calitate de blogger… teroretic ar trebui sa zic ceva inteligent, memorabil, durabil… bla bla bla…

Sincer nu stiu ce sa zic…

Sunt la inceput de drum (sper sa si continui drumul), pe aici voi incerca sa pun cate ceva ce mi se va parea interesant, uneori am sa imi mai scriu opinii pareri nemultumiri, sper sa mi le si citeasca cineva… eventual sa le si comenteze.

Urati-mi bafta.

5 răspunsuri to “Salutare salutareee”

  1. Mr WordPress 23 Ianuarie 2010 la 2:43 pm #

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. Norris 6 Iunie 2010 la 8:56 pm #

    🙂 Bafta! Sa fie la cat mai multe postari si cat mai multe comment-uri! Bine ai venit printre noi!:)

  3. dobo 6 Iunie 2010 la 9:14 pm #

    felicitari….succes sau succesuri…

  4. ioanky 6 Iunie 2010 la 9:15 pm #

    am ramas ravasit de intelepciunea care izvoraste din randurile tale… daca ai fi baut cateva beri ca in seara aia sigur scriai ceva mai profund:D
    la mai mare ionele !!!!!!!

  5. WB 9 Iunie 2010 la 8:01 am #

    Ura, ura, ura. Adica hip hura (nu verbul cntrar iubirii). Asa ca ma bucur, succes si bafta…………….
    W

Lasă un răspuns

