Woktweetmeet in Cluj Napoca

6 Iun

Salutare,

Iata ca incep si eu sa scriu cate ceva, pe mega-renumitul meu blog ;).

As vrea sa va spun ca m-a manat si pe mine curiozitatea de vedea cum se distreaza bloggerii si m-am dus joi seara, insotit de 3 prieteni la woktweetmeet-ul organizat de maestrul Adi Hadean, si care mi s-a parut extraordinar.

Din pacate prezenta mea a existat dar a lipsit cu desavarsire, respectiv noi am ajuns acolo pe la ora 9, ne-am cumparat o portie de mancare (care apropo e arhisuficienta), iar cand a inceput distractia „coptului” eu cam eram satul. Ceea ce am descoperit acolo a fost o comunitate de oameni simpli, din astia rupti din popor, ca si noi ;), cu care daca mi-as fi luat inima in dinti cu siguranta m-as fi simtit bine.

Sncer abia astept alte astfel de momente, din care am inteles ca se vor mai organiza, si la care sper ca eu cu prietenii mei sa putem si „coloca” cu ceilati.

2 răspunsuri to “Woktweetmeet in Cluj Napoca”

  1. Raimi 6 Iunie 2010 la 6:31 pm #

    Mahestre, bun venit in Blogosfera! Si eu am blog [link-ul se ascunde sub my name]. Daca vei scrie de cel putin 3-4 ori pe saptamana, vei avea usoare satisfactii si vei aduna in jurul tau, o mica turma, ceata, tagma de cetitori. Cand iti faci blogroll-ul … pomeneste-ma si pre mine daca vrei. Eu o voi face in curand. Bafta si .. ne vedem la cursuri? 🙂

  2. KLauSS 9 Iunie 2010 la 12:18 am #

    Da javra prin Cluj si nu da un bip . :). Ne tinem maiestrii sau maierestrii mai precis :P.
    PS. Nu intra pe blogul lui Raimi ca iei un sobor virusi >:).

Lasă un răspuns

