Intalnirea mea de 10 ani

10 Iul

Salutare salutare,

In cele ce urmeaza voi incerca sa va povestesc putin despre “intalnirea mea de 10 ani” de la absolvirea liceului.

Am preferat sa pun intre ghilimele acest lucru pentru ceea ce am facut noi a fost o chestie extrem de informala si care nu se aseamana cu niciun fel de intalnire.

Dupa lupte seculare in care ai nimeni nu s-a implicat in grupul de discutii pe care m-am chinuit sa il infiintez, am reusit sa stabilim cu ajutorul tovarasului Pinca Ioan o data fortata in care sa ne intalnim, 3 iulie.

Si iata-ne ajunsi pe data de 3 iulie cand ne intalniram la CLUB FND :d in Blaj, dupa ce ne-am adunat mai multi ne-am corelat si am incercat sa “sarbatorim” evenimentul revederii dupa 10 ani, dupa ce am facut o tura de Blaj, ca la restaurant “La Popa” era ocupat am mers la BASU (na ca i-am facut si astuia reclama) la restaurant, unde am petrecut vreo 3 ceasuri spre disperarea chelneritelor, care apropo nu prea stiu sa ii zambeasca clientului.

In concluzie as putea spune ca a fost ceva frumos, as vrea sa le multumesc celor care au venit:

Pinca Ioan (cu insotitoare)

Petru Dumitru

Vezan Marius (in mod surprinzator a aparut cu consoarta si cu bebe inca in burtica)

Musca Cristian

Dulau Danut (mai gras si cu ochii ca cepele – lucrase de noapte)

Crisan Iulia (cu perechea, dara fara bebelusul ei superb ;))

Chindris Ioan

Turcu Flaviu (pe care l-am ridicat din pat pentru a participa)

Ognean Anica

Si in sfarsit subsemnatul

Maier Ionel (cu consoarta cu tot)

Regret ca au mai fost cativa (americanii) care stiau de data asta, dar se pare ca nu au vrut sa vina, si imi pare rau de ceilalti care din motive intemeiate sau pur si simplu datorita organizarii nu au putut aparea. Noi speram ca de acum incolo sa ne vedem mai des, poate odata la 1 sau 5 ani, si pe viitor sa fim mai fermi in ce priveste data organizarii.

Lasă un răspuns

