The new Internet

9 Sep

Aloha din nou,

Iar dupa n-spe luni de pauza (de fiecare data dupa ce trece o perioada semnificativa de “nescriere” imi promit ca voi scrie mai des) ma apuc sa scriu ceva.

Scriu chestia asta cred ca de nervi. Cei apropiati mie stiu ca mi-am schimbat domiciuliul, apropiindu-ma de parohie, acu locuiesc in Baru Mare. Toate bune si frumoase, nu am voie sa blamez relele de aici ca doar io singur am venit si pe deasupra mi-am tras si consoarta aici.

Dar totul pana la Internet… Vreo 2 zile nu am avut internet aici (grea treaba), si in cele din urma vecinul Andrei m-a ajutat cu un cablu ce atarna din primarie. Acu urmeaza socu’ al mare: viteza de download 100 kb/s, sa mor nu alta. M-am interesat in stanga in dreapta, am vrut sa vad si io ce oferte mai interesante sunt, si am gasit, da am gasit tot internet de la Clickent care imi da 200 kb/s cu doar 25 de lei pe luna. Si uite cum eu in secolul XXI (adica douasiunu) ma multumesc cu internet de 100 de kile pe secunda (aflat sub toate standardele mele de multumire).

Si acum pentru cei care se plang de celelate servicii: fratilor (mai ales aia care aveti RDS), or fi avand ei un serviciu de Relatii cu clientii naspa, v-or fi tratand cum nu se cuvine, da oricum va invartiti, cand vreti sa vedeti o poza de pe net nu stati 5 minute sa se incarce (nu vorbesc de vizionare de clipuri la 1080p pe youtube ca aia e ceva sfant). Si cei care in continuare sunt nemultumiti de providerul lor de la oras sunt invitati de catre subsemnatul la o terapie de vreo saptamana de net de “cea mai buna calitate”, oferit de acest manipulant al internetului de la tara (Clicknet).

Daca mai are cineva astfel de nemultumiri, le astept in comment-uri.

2 răspunsuri to “The new Internet”

  1. Dani, cine altcineva 9 Septembrie 2010 la 8:22 pm #

    man, you have an obsession…

    • ionlm 9 Septembrie 2010 la 10:44 pm #

      A big one…da e vorba de 100 KB/sec…e durere :((

Lasă un răspuns

