…and a Happy New Year!!!

3 Ian

Dragii mei, iar a mai trecut un an, io scriu din nou din an în Paști și uite așa mă tot mint că voi scrie mai mult.

Anu’ nou a început așa cum s-a terminat, doar nu credeați că la doișpe noaptea se întâmplă vreo minune. Per ansamblu am avut un an bunicel (daca vreți pot să mă și plâng), în iunie m-am lăsat de serviciul corporatist și am trecut pe salariul, indemnizația de preot, o chestie care e minim pe economie, care s-a mai și micșorat cu 25%, ocazie cu care îi urez domnului prim cățel al țării Miluț Boc să își cumpere lumânări de diferența pe care mi-a luat-o. Printre altele tot la îndemnul conducătorilor (Miluț, deh) de șase luni și ceva îmi caut de lucru în Valea Jiului, Țara Hațegului si Baru Mare, cu dispoziție de a lucra în aproape orice, bineînțeles căutare soldată cu nicio chemare din parte unui angajator, așa ca dacă știți pe cineva care caută un holoangăr, ziceți-i sa îmi dea un cal(l). Printre altele mi-am schimbat și domițiliul, acum fiind mutat în comuna Baru Mare.

Așa, cam ăsta fu anu meu, foarte pe scurt, în rest, la trecerea dintre ani ne-am distrat bine:

P1010716

Am dansat pe Genesis, am dansat și în hora, de ne-a bârfit tot “Baru”l.

Am mâncat, rezonabil, am băut, la fel (unii).

Una peste alta a fost bine, ne distrarăm, pe bani puțini, așteptând ca la anu’ să ne distrăm mai bine pe bani mai mulți, că doar vom avea o economie “sustenabilă” (vai cât urăsc termenul ăsta).

Tuturor cetitorilor vă urez un an plin de împliniri, iar conducătorilor țării le urez o viață cam ca mea, ca să poată sa își ia și ei un Ipad, “ca tot românul” (ceapa mamii lor).

Din Baru vă salutăm cu bine și cu drag:

P1010723

P1010724

P.S.: Sper ca anu’ ăsta să ne auzim mai des.

6 răspunsuri to “…and a Happy New Year!!!”

  1. Dani 3 Ianuarie 2011 la 2:47 pm #

    mah…pe unde umbli cu mana in prima poza?

  2. clau 4 Ianuarie 2011 la 10:24 pm #

    un an plin de realizari va doresc si eu voua… sa auzim doar de bine… LA MULTI ANI!

  3. Lili si Liviu 7 Ianuarie 2011 la 1:48 pm #

    Salutare dragilor! La multi ani de Sf Ion, tie si sotiei tale.

  4. Steli 10 Ianuarie 2011 la 9:47 am #

    La Multi Ani ! La Multi Bani! Sanatate bucurii si o casa plina de … de ce vrei tu :D. Salutari de pe o parte a districtului Floresti leagan de civilizatie si cultura.
    John un an nou cu il vrei tu si cei dragi ai tai.
    Cele buna

    • ionlm 10 Ianuarie 2011 la 9:52 am #

      Multumesc pentru urâciunile transmise de pe melagurile Floreștene, și mă gândesc din birourile TipoDirectisciene. Asemenea și ție, un an nou plin de împliniri.

  5. maria 11 Martie 2011 la 11:02 am #

    Imi aduc aminte cu foarte mult drag si acum de revelion, de voi si de Baru. Imi este foarte dor!

Lasă un răspuns

