Help!

23 Feb

După cum majoritatea din voi știu, eu păstoresc o parohie mică mică, după cum spunea vecina mea, fiecare primește ce merită, e dacă asta merit asta primesc. Eu în parohie mai fac câte una alta, parte din realizări le-am scris și pe blog, dar multe din acestea presupun diverse costuri pe care de multe ori din mica parohie nu prea pot să le acopăr, și ca să nu fiu milog și să vă cer bani direct am să vă spun că statul român ne-a oferit posibilitatea ca asociațiilor de tip ONG să li se ofere 2 % din valoare impozitului bun pe care oricum noi îl plătim statului. Așa că dacă între cititori sunt admiratori ai activităților mele, sau persoane care doresc să mă ajute, mai jos am sa le pun linkurile către formular gata completat cu datele parohiei mele. Acestea odată completate trebuiesc trimise la administrația financiară de care aparțineți, sau mi le dați mie și mă ocup eu de restul.

Aici puteți downloada fișierul in format imagine.

Aici puteți downloada fișierul in format DOCument.

Aici puteți downloada fișierul in format PeDeFeu.

2 răspunsuri to “Help!”

  1. Ela 23 Februarie 2011 la 10:08 pm #

    daca nu-i tarziu la anu cu cea mai mare placere dam amandoi, macar stim sigur unde se duc banii, da pe anu asta am dat deja 😦

    • ionlm 23 Februarie 2011 la 11:33 pm #

      Ba si io care aveam baza la voi, tradatorilor ;).

Lasă un răspuns

