Up and ruNNing (sic!) again

19 Sep

După o pauza luuuunga, m-am hotărât că ar trebui, de fapt ar fi frumos să mă apuc să scriu din nou pe blog, din foarte multe motive, motive pe care oi încerca să le enumăr mai jos.

Unul dintre marile motive (se pare că mulți dintre cei care își dezvoltă blogul o fac din acest motiv), este micul ajutor financiar pe care ți-l poți obține din întreținerea unui blog de succes, dar pentru aceasta este nevoie de perseverență, de continuitate (nu să scrii ca mine de 4 ori pe an, cu ocazia venirii anotimpurilor), de calitate a scrierilor, calitate pe care mi-aș dori-o confirmată, infirmată criticată de cititorii mei în secțiune de comment de mai la vale.

Un alt motiv e faptul că simt că pot, adică atunci când am mai scris, se pare că plăcea, bine acu la 15-20 de oameni câți am eu într-o zi bună ce mă vizitează (din care majoritatea mi-s pretini) nu mă pot aștepta la feed-back-uri negative (că le rup capu’).

Am o grămadă de timp liber, pe care de vreun an tot încerc să îl umplu cu câte ceva, cum situația economică nu mai dă voie la angajări (SĂ NE TRĂIASCĂ CONDUCĂTORII a căror averi sporesc pe zi ce trece), eu am rămas cu salariu mic, dar care îmi oferă o căruță de timp liber, pe care ar fi bine să îl valorific (cum ar spune un prieten de al meu: “Fă și tu bă niște web-design”), iar blogul este primul lucru cu care mă gândesc să îmi umplu timpul (și aș mai vrea să mă apuc de ceva voluntariat, sper să îmi iasă).

Apoi, vreu să mă vadă lumea așa cum sunt, că nu am nik de ascuns, plus că viața mea implică un soi de misiune, misiune pe care am mai prezentat-o eu pe aici, și misiune pe care o voi mai prezenta atunci când consider că trebuie și am de ce,

Cam astea ar fi motivele pentru care m-am reapucat de scris, iar de la voi cititorii mei (dacă sunteți) vreau să vă cer încurajări, urări de bine și să îmi țineți pumnii să public și eu măcar 3 articole pe săptămână așa cum mi-am propus.

Un răspuns to “Up and ruNNing (sic!) again”

  1. ... 22 Septembrie 2011 la 10:43 pm #

    sinner fader…daca ai atat timp liber…ca sa te lamentezi…du-te la munca maaaaaaaa!!! :))) nu la intins….vorba pe b;og 😛

Lasă un răspuns

