The power of Red Bull

26 Sep

Aseară mă plimbam prin minunata comună şi uitându-mă în stânga şi în dreapta (să nu mă atace duşmanii, fratele meu), am văzut o grămadă de copii, ţânci, că doar nu au mai mult de 14-15 ani, care băgau în ei ca urşii energizante.

Eu personal nu sunt adeptul lor, pentru că nu le-am descoperit niciodată magnificul efect, respectiv de fiecare dată când beau câte un energizant, fie el Red Bull sau alte firme de 2 lei care comercializează minunata băutură, pentru mine nu are niciun efect (ce-i drept mai mult de una nu servesc, pentru că vreau sa am grijă de aoleu inima mea…), dar oare cât de inconştienţi pot fi părinţii copiilor care îi lasă să bea acele minunăţii care conţin taurină cam cât ar cel puţin 2 cafele şi zahăr cam cât are nevoie un om într-o săptămână.

Dragi părinţi, EXTREM DE IRESPONSABILI, ştiu că vi se pare aberant, aiurea şi inutil, dar:

CITIŢI ETICHETELE AMBALAJELOR!!! poate aşa vă daţi şi voi seama că pruncii voștri au şanse reale să nu prindă 30 de ani.

Lasă un răspuns

