Noul Kindle

28 Sep

Amazon tocmai ce a lansat (de vreo 2 ore), noile Kindle, atât reader cât şi se pare o chestie cu care vrea să atace Ipad-ul, se cheamă Kindle Fire şi este un fel de struţo-cămilă, adică o combinaţie între Kindle cititorul de cărţi clasic şi mega-tabletele atât de cunoscute, şi atât de lăudate în ultimul timp.

Bomba vine la faza cu preţurile, care încep de la 79 de dolari pentru clasicul Kindle, aş zice eu puţin restilizat, şi din câte am văzut la prima vedere cu mici elemente la care s-a renunţat (probabil pentru a obţine un preţ atât de bun), şi se încheie cu “vârful de serie” Kindle Fire, care se laudă cu ecran color, procesor dual-core (nu specifică de care), şi mica mea dilemă 8 giga memorie internă (şi bonus nelimitat “in the cloud”). Încărcarea se face în 4 ore cu priză US “included” sau cu micousb, probabil o chestie cu care îl poţi şi conecta la calculator (că doar de acolo se încarcă). Nu vorbesc nimic despre suport de card, şi despre eventualul (sau nu) suport flash, dar sistemul de operare de bază este Android (nu știm  versiunea).

Dilema mea (prima) este … şi aici întreb eventualii posesori de tablete, care au 16-32 de giga, credeţi că 8 giga sunt suficienţi pentru acest device (pentru că se pare că nici suport pentru ceva suplimentar nu are – cu siguranţă ar fi menţionat marketingul lor asta)?

Dacă voi mai afla informaţii sau alte chestii, voi reveni, nu de alta dar pare un subiect ce mă interesează (aproape că mi-l permit şi eu din salariu).

Lasă un răspuns

