Suuuuuuupeeerrrr BLOG (2011)

28 Sep

Bine, pentru că încerc să mă relansez, şi acest lucru mă determină să încerc să scriu cât mai des (şi cât mai bine), în cele ce urmează voi mai încerca să fac un pas înainte pentru afirmarea/recunoaşterea/ieşirea din beznă/măcar să am şi eu un concurs în palamres.

Pasul acest se cheamă înscrierea mea în se pare concursul ce se cheamă SuperBLOG 2011, care se pare că a mai avut el ceva ediţii înainte, ediţii de care bineînţeles ca nu am ştiut, da recuperez io anu’ ăsta.

Speranţele mele sunt mari, e primu’ concurs în care mă avânt, dar sper să reuşesc să prind şi eu o mică bucăţică din bucata mare de caşcaval pe care ne-o rezervă în acest caz particular organizatorii.

Aşa că pentru a doua oara vă cer vouă celor care mă citiţi (sper că sunteţi măcar câţiva) să îmi țineți pumnii şi să îmi uraţi baftă.

2 răspunsuri to “Suuuuuuupeeerrrr BLOG (2011)”

  1. Dani Oprean 29 Septembrie 2011 la 8:19 am #

    trimite pumnii sa ti-i tinem

    • ionlm 29 Septembrie 2011 la 8:35 am #

      Glumetule…cat poti fi de amuzant!!! (multam’ de urari)

Lasă un răspuns

