Io vreau un iPhone 4S

11 Noi

Cei de la Blogal Initiative m-au provocat sa spun de ce îmi doresc un iPhone si poate si reușesc sa capăt unul dacă conving. Înainte de a începe motivaţiile pentru care îmi doresc “ghegiătul” ar trebui să mă autojustific cu 2 chestii: 1. fiind un premiu oferit de Vodafone vreau să spun că am scris şi rele despre Vodafone şi acea scriere va trebui să rămână ca şi mărturie despre realitatea de atunci (lucru care sper ca nu îmi va afecta şansele de participare) şi 2. cunoscuţii mă cunosc şi ştiu că nu sunt fan al produselor Măr, dar asta nu înseamnă că nu îmi plac ci pur şi simplu eu nu mă pot ridica (momentan) la $tandardele impuse de ei şi atunci zic că strugurii sunt acri.

Acu să revenim la întrebarea la care io încerc să îi ofer răspunsul: De ce îmi doresc de la VODAFONE un iPhone 4S?

Aşa ca introducere vă pot spune că domnii de la Vodafone organizează una bucată lansare la vânzare produs iPhone 4S pe data de 11.11.11 adică într-o zi ce sună bine şi exact la începutul ei adică la ora 00:00, lansare la care participă mai mulţi bloggeri, se desfăşoară simultan în mai multe locaţii şi care propune nişte preţuri promoţionale pentru scula lansată (asta aviz doritorilor şi posesorilor de po$ibilități de achiziționare).

Și amu răspunsul: de ce vreau iPhone 4S și de ce de la Vodafone.?

Voi începe cu motivația rețelei “care este” faptul că eu oricum sunt client Vodafone de mai bine de șapte ani, iar acest lucru cred că (cu toate problemele pe care le-am spus cu ceva vreme în urmă) spune ceva. Și atunci când ai un iPhone știi că ai nevoie de un Internet de calitate, iar Vodafone este cu siguranță în România o alegere de top de care nu vei regreta, pentru că internetul (pe care eu îl folosesc de altfel) merge bine și nu te lasă la greu, are semnal mai peste tot.

Telefonul mi-l doresc pentru că SUNT UN MARE fan al tehnologiei în general și al smartphone-urilor în special, pentru că telefonul este cam tot ce e mai bun în acest domeniu în prezent, are un procesor (acel A5) care îl face zbârnâie, și culmea cu un consum mai mic de corent (adică autonomie mai mare), pentru că îmi doresc și eu din adâncul sufletului atunci când mai captez diverse instantanee să am cu mine o cameră foto de calitate cu care să reușesc să le dau mai departe, pentru că promit că dacă îl voi avea nu îmi voi face poze cu el în oglindă să se vadă mărul și nici nu îl voi scoate pe masă la un club de fițe (foarte atent tot cu fața în jos să se vadă același măr), mi-l doresc pentru că pot naviga cu el pe net, adică mai pot și eu schimba status-ul (vechi de 3 luni) de pe Twitter, mai dau un comentariu la Feisbuc, atunci când sunt pierdut (în spațiu) într-un oraș mai aflu și eu de unde pot să mânc ceva, și astea cât și multe altele le pot face obținând o căruță de aplicații (adică progrămele) din Store-ul celor de la Apple. Așa si mai vreau să vorbesc cu tanti Siri să văd dacă înțelege engleza de Rusia cu care eu mă laud.

Cam astea ar fi (pe scurt) motivațiile pentru care îmi doresc iPhone 4S de la Vodafone. Am preferat ca în doleanțele mele să nu intru în detalii tehnice ca sa nu mă înec (nu te bagi la oi când plouă), dar știu un lucru care rezumă tehnica acestei minunății: ele este acolo pe un vârful munților Himalaia  și privește cum ceilalți producători de telefoane inteligente se chinuie să escaladeze Carpații, pentru că domnu’ Jobs a avut grijă să lase o moștenire frumoasă și măreață.

Un răspuns to “Io vreau un iPhone 4S”

Trackbacks/Pingbacks

  1. iPhone 4S la Vodafone « Ionel's Blog - 11 Noiembrie 2011

    […] Eu din păcate mă mulțumesc doar cu privitul și cu speranța că răspunsul la întrebarea “De ce îmi doresc un iPhone 4S de la Vodafone?” a fost convingător și mă va ajuta să câștig cei 1000 de Euro puși la bătaie de cei de la […]

Lasă un răspuns

