iPhone 4S la Vodafone

11 Noi

De aseara (mai bine zis de astazi) de la ora 00:00, datorita unui eveniment desfășurat simultan în mai multe orașe (mari) ale tărișoare noastre avem iPhone 4S la vânzare aceasta bijuterie telefoanelor inteligente. Ceea ce m-e ciudă, dar trebuie să mă consolez cu ideea este că în locațiile participante “bloagherii” au pus-o de o petrecere după lansarea acestuia, dar eu fiind un mic “blogăraș” de provinție nu am putut să ajung la faimoasa lucrare.

Cert e că cei de la Apple din nou au făcut un pas mare înainte oferindu-ne acest calculator de buzunar care cu siguranță va încânta sufletul celor care vor avea ocazia să și-l permită. Eu din păcate mă mulțumesc doar cu privitul și cu speranța că răspunsul la întrebarea “De ce îmi doresc un iPhone 4S de la Vodafone?” a fost convingător și mă va ajuta să câștig cei 1000 de Euro puși la bătaie de cei de la Vodafone prin intermediul celor de la BlogalInitiative.

Lasă un răspuns

