Să scriu… să nu (mă-n)scriu…

29 Sep

Mult curaj îmi trebuie ca să fac următorul pas, adică înscrierea mea în mega concursul SuperBlog 2012 (asta după ce anul trecu m-am înscris și după 3 runde l-am abandonat cu brio Tristețe).

Sper ca anul ăsta să fiu mai conștiincios, nu de alta, dar acum am și un oponent direct, cu care voi încerca să fac o concurență constructivă, poate îmi va fi motivația de a merge mai departe.

Hmm…. ce pot spune, decât îi rog pe cititorii mei, în jur de 20-30 de mii de unici (asta se vrea o glumă) să mă susțină, nu de alta, dar eu sper ca toamna asta să nu dorm ca cea trecuta și să fiu un redutabil participant.

3 răspunsuri to “Să scriu… să nu (mă-n)scriu…”

  1. Echipa SuperBlog 30 Septembrie 2012 la 4:57 pm #

    Salut si bun venit printre participantii la SuperBlog 2012! Iti multumim pentru inscriere si te asteptam la start maine, 1 octombrie! Succes! 🙂

  2. Dan Niculescu 30 Septembrie 2012 la 7:00 pm #

    Succes! Si eu imi propun sa merg pana la capat. Sa speram ca o sa ne iasa…

  3. Gabi 18 Ianuarie 2013 la 2:54 am #

    Si m-am intors teafara :))

Lasă un răspuns

